Selensse bence normal doğuma bir etkiniz yoksa yani olumsuz bir etkiniz yoksa doğumu düşünmenizi tavsiye ederim benim de 36. haftam bitmek üzere bebek kafa pozisyonunda geçen hafta 2,5 kg 40cm idi Şu anlık bende prenses dolum üzerinden ilerliyorum yani bunu yapanlar nasıl yapıyor öyle motive ediyorum kendimi İyileşme süreci daha hızlı bebek içinde anne içinde daha iyi şu an fark ettiyseniz sezaryen ile doğan çocuklar hep hasta doğum kanalından geçerken o bakterileri almadığı için inşallah Rabbim bir zeval vermezse normal istiyorum bence siz de kendinizi bu yönde motive edin