1prens1prenses_ Sanki litlelerce su içtim de sıkıştım gibi böyle kasıklarıma baskı var Özellikle bugün Normal mi sizce
1prens1prenses_ Edizhr İlk Hamilegiimde olmadı işte çevremde de diyorlar çok erken daha bismillah bende korktum
Edizhr 1prens1prenses_ hayır korkulacak hiç birşey yok canım ben ilk hamileliğimi öğrendiğimde geceleri zor yetisiyordum lavaboya sanki hep idrarim var gibi zaten biraz daha bebek büyüyünce bu seferde baskıdan öyle oluyo doğana kadar devam ediyor bu 😂😂