senaaaaaaaaa1 profilime girerseniz baya araştırdım ve yanıt aradım bu konuda , kendi sürecim ise 3 ay hiç bir şey yapmadım ailemin yanına gidip yemek yemek tuvalet ve basit yürüyüş dışında devamlı yattım ayağımın altında çift yastık ile doktor progestan başlamıştı onuda düzenli fitil olarak 3 ay kullandım sonrasında kendi evime geçtim robotum vardı o sil süpür yaptı ben hiç süpürge çalıştırmadım 9 ay yemek yaptım bulaşık yerleştirdim ama eğil uzan işleri hep eşimdeydi 39+4 de 3 gün önce bebişimi kucağıma aldım size tavsiyem varsa başka çocuk tabiki onla ilgilenin yemeğinizi yapın toplayın ama ağır işler kalsın inanın sil süpür yapmayın bir yakınınız yardım etsin yada süpürme işlemi karın kaslarını geriyor demişti doktorum dediği gibi ağrıya sebep oluyor bebeğiniz sağlıklıysa size tutunacaktır 🤲🏻 geçmiş olsun 😇