Sivrizmuxbka Nts de sancım çıktı ben hissetmiyorum sanciyi doktor açılma varmı diye baktı acilmada yok daha sizce ne zaman suyum gelir ne zaman başlar doğum
Ygmr01 Sivrizmuxbka ben 35teyim. Benimde sancım çıktı. Gayet normal dedi. Doğum zamanı belli değil şu an dedi. Bu bir hafta sonra da olabilir 40. Haftada olabilir dedi bana