Merhaba ben ilk hamile kaldım düşükle sonuçlandı 10 haftalıkken şimdi düşüğün üstünden üç ay geçti tekrar hamile kalmak istiyodum göğüslerim sertleşti mide bulantım var daha adetime iki hafta var ama kokulara bir hassasiyetim başladı karnında kramp gibi ağrılarda var test yapmak için erken sizce tekrar hamile olabilirmiyim