Mervealya1992 Aynil710 betayı bılmem ama kese ıcın gittiimde beta bakılmadı zateb 5+1 idim dktor sen 4+6 sın demişti bana haftana gore git yani
Crnsln Aynil710 2 binin üzerindeyse kese gözükür canım ben de çok erken öğrenmiştim 2 binin üzerinde olunca hemen gittim kese gözüktü ama kalp atışı 7. 8. Haftadan sonra duyuluyor
Mervealya1992 hilaleee evet oyle yazmısım zaten haftana gore git demişim ben 5+1 de kese gordum ve bugun 7+2 hem bebek hem kalp atısı sukur oldun gecen hafta ne bebek vardı ne kalp
Acelyapova Canim betayla alakasi yk kesenin haftanla alakasi var en az 4 hafta olman lazim ben 4+2de hamile oldugumu ogrendim gittim karindan goruldu kese