16eda16 arkadaşlar çatlatma iğnemin 7. günü bugün adet döngümün de 23. günü bugün progesteron a bakmak istedi de yumurta çatlatma yapmıştk ne işe yarıyor acaba açık açık soramadım kendisine neden bakılıyor bu tahlile acaba
16eda16 Aynil710 doktor cevap vermedi ki gidemedim belki bugün dönüş yapar. benim daha önce 2 kere de yapılmıştı o doktorlar istemedi boş gebelik olmuştu belki bakması iyi olurdu. bende sanıyorum çatlatma iğnesi yapınca herşey normal ilerliyor o zaman o iyi çatladığı anlamına gelmiyor