Esmasolmaz34 38+3 teyiz bugün ki kontrolümde doktor suyun azaldığını söyledi iki gün sonra tekrar gidicem yürüyüş egzersiz falan yapıyordum bırakmalımıyım aynı durumu yaşayanlar varsa yazabılır miiiii ???
Esmasolmaz34 Duygu0621 tabıki de doğsun da normal istıyorum ben onun için yürüyüş egzersiz falan yapıyorum böyle olunca yapmam sakıncalı olur mu onu bılemıyorum
Floraa Esmasolmaz34 38 + 5 haftaligim bende . Bu sali kontrolüm de suyum biraz az göründü perşembe yani bugün tekrar gittim kontrole şuanlik iyi dedi doktorum bebek hareketleride iyi olunca doğumu başlatmadi bekleyelim bebek hareketinde aylık olursa yada farklı bi durum hemen gel ozaman alırız doğuma dedi
Esmasolmaz34 Floraa ben tok ve çikolata yememe rağmen nst kağıdına bakınca açmisin bebek hareketleri az dedi o yüzden yarın ne olur bilmiyorum