gcagan huysuz__ hahahahah ya tabi ki herseyin hayirlisi ama bisy diyim mi bn de ablasida ne hikmetse erkek hissediyorz en basindn beri kız olursa cok tuhafimiza gideck 🤣🤣 ve ablasi 3.5 yasinda beni öldürck