Ozge11 Mervisemir evet canım kesinlikle şimdiye kadar bida normal doğum yapmam diyen duymadım 😁 benim ilk gebeliğim neyle karşılaşacağını bilmemek bazen iyi oluyor ikinciye üçüncüye hamile olan arkadaşlarım daha tedirgin ve korkulu ama yine de normal istiyorlar 😂
yLzgrLr Benim 6 yıl önce ilk bebeğim iriydi 4000 kilo doğdu doktor baş çevresi de geniş normal doğum mümkün değil demişti mecbur sezeryan olmuştum ama bir sıkıntım olmadı şimdi 7+5 teyiz mecbur sezeryan
Nursemom Mervisemir dün bikaç normal Doğum videosu izledim ve çok tırstım😞normal istiyordum bende. İnşallah Doğumum zamanında ve bebeğim de sağlıklı olur da bi cesaretle normal doğururum 😞
Mervisemir Nursemom bencee yapma boylee videolar izleme herkes dogumu farkli yasar ben ilk hamileligimde ne sezeryan nede dogum izledim hicde merak etmedim.5 dakikkada dogum yapip cikanlari gordum herkesin zor olacak diye bi kayde yok korkmaa dunyanin en guzel duygusu😍😍😍
Mrvdllr Mervisemir valla zorunlu sezeryan olacak gibi çünkü bebeğim iri bir bebek doktorum seni riske atamam dedi ama bu haftama kadar bende normal istiyordum olmayınca olmuyor 😏40 haftadayım bebişim kanalda değil iri bide o yüzden mecbur sezeryan olacak gibi
Mihran2019 Bende 32+4 oldum şimdilik normal ilk bebeğim korkuyorum aslında acıya dayanaklıyımdır ama yinede inşallah normal ve kolay doğum olur herkese içinde de ben dahil 🙏🏻
Mervisemir Mihran2019 insallah cnm yaa inan benimdee duam allahim kolay dogumlar nasip etsin hepimizee insallah saglikla alirsin kucagina😍😍😍
Hazinem Mervisemir ay ne güzel ya normal doğurasım geldi bi an bu aralar herkes normal doğumu kolay diye iyice aklıma yatıyo ya nasip kısmet bakalım henüz Doğuma 2 ayım var 🙂
Canderinsumeltem Mervisemir bende normal istiyorum canim ilk bebegim spinal anestezi varmis bilgisi olan var mi ?
Nursen21 Mervisemir kişiden kişiye değişiyor tabi arkadaş iki hafta önce Doğum yaptı mecburi sezeryan 3 üncü çocuğuydu Bana normal daha iyi sakın sezeryan yapma dedi Diğer iki evladını normal doğurmuş Tercihim tabikide normal ama bakalım nasip kısmet
Nefeslina Tabıkı rabbım hayırlısı neyse onu nasıp etsın hepımıze ama kesınlıkle normal ıstyrm kesınlıkle hıc olmazsa normalde hersey bebk cıkana kdr ama sezeryandan cok ama cok korkuyorum🤦♀️
Selin46 Mervisemir bnde ıyıkı normal dogum yapmısım cnm kadın vajınam genıslemesın diye sezeryan ıatemıs gerızekalı kadın :)
nazlihasan Mervisemir ilk gebeliğim normal istiyorum normal doğumdan hiç korkmuyorum inşallah zamanı gelince de böyle sakin olurum😅