Sinemyksl doktora gittiniz mi bende 17+4 uyuz oldum cildiye losyon yazmıştı eczaneden kükürtlü kremde almıştık eşimdi oldu ben doktora soramadığım için kükürtlü kremi kullanamadım eşim losyan artı kükürt kremi kullandı onun azalmaya başladı kaşıntı benim hala yoğun devam ediyor kükürt işe yarıyor losyonun faydası yok