Ebru-susam beni de çok ağlatmışlardi resmen umudumu bitirmemi soylediler. İyi ki o an ki psikoloji ile aldirmamisim. Çünkü ilk gebeliğim ve hiç birşey bilmiyorum. Aldirmazsam eğer iki gün sonra yoğun bir şekilde kanama ile gelirsin yine mecbur alırız demişlerdi dalga geçer gibi ama hiçte öyle olmadı. Bence siz hastane değiştirin imkanınız varsa da özele gidin. Herşey Allah’tan ve asla umudunuzu kaybetmeyin ben ağlayarak dualarla sabırla bekledim düzelir belki diye. Çok şükür de düzeldi.