beyzanurslgn Kızlar merhaba, adetim geçeli 7.gün erken gebelik testi negatif. Bu durumu yaşayıp kanda pozitif çıkan oldu mu?
Kivircik01 beyzanurslgn ayy benimde bugün 7. Gün gelmedi hala erken gebelik yaptım iki gün önce negatif ama bekleyeceğim
Dilek_tnn Benim bugün 9. Gün testler negatif normalde hep düzenli en fazla 2 gün gecikirdi havalar vs bu ay neden böyle oldu anlamıyorum
Verda9224 Dilek_tnn Benimde bugün gecikeli 8 gün oldu 2 gün gecikince test yapmştm hemde 2 tane negatif çıkmştı bida da yapmadım ama ben diyet yapyrm gecikmesini ona bağlıyrm da inş tam tersidir