Benimde bebeğim erkek. Baş çevresi büyük çıkıyordu ultrasonda. Yani 2-3 haftaya kadar büyüktü. Kendisi 4 kg doğdu. Doktor hep bu kiloya normal demişti. Baş çevresi de normalde bebekler 35 cm falan doğarmış bizim 37 cm doğdu. Ama bir sorun yok. Görünür de yok gelişiminde de yok. Normal kafa yani :)