Cimenn1223 allah razı olsun inşallah hiç yaşamazsınız bir daha, hiçbir anne zorluk yaşamasın inşallah, teşekkür ederim, manevi olarak biraz yalnız hissediyorum o yüzden forum bana ilaç gibi geldi, bazı sebeplerle annemle paylaşamıyorum her endişe sıkıntımı sonra ben onu teselli etmekle harcıyorum enerjimi böyle olunca da dayanaksız hissediyorum, her saniye de eşimi bunaltamıyorum ekonomik zorluklar vs derken, çok iyi geldi söyledikleriniz sağolun