sonsuzmasalim Kızlar az önce kontrolüm vardı. Nstde 25dakika içinde 6 tane sancı çıktı. Muayene de edildim açılma falan yokmuş ve bebek hala doğum kanalına girmemiş. Doktorum haftaya kadar doğum başlamazsa hastaneye git suni sancı versinler dedi. Bu arada 38 haftalığız ve 3700g olmuş o yüzden kilolu olacak diye tahmini doğum tarihine kadar beklememi istemiyor doktorum. Doğumun başlaması için ve bebeğin doğum kanalına girmesi için neler yapabilirim?
Esse sonsuzmasalim şurda durayım belki bir şeyler öğrenirim 40+1 daha kanala girmemiş kızım afedersiniz pilates topu popoma yapıştı zıplamaktan ama yok bi etkisini görmedim sonum suni sancı galiba suni alıp sezaryena gitmekte var Allah korusun
Elifnisaa sonsuzmasalim Benim doktorum yürüyürüş öneriyor hızlandırması için.20 km yürümüş bir hastası 6 cm açılmayla gelmiş ama bu havada biraz sıkıntı yürüyüş.Bende hızlandırmaya çalışıyorum ama yapamıyorum..en az 1.5 saat gün içerisinde yürümen gerekiyor dedi bana doktorum.
bsebse Bende bekleyim :) 39+5im. Bugun ilk kez acikligima bakildi 1cm mis yumusama varmis. Pek fazla sancim yok haftaya bana da suni vericek doktorum. Bem hurma yiyorum merdiven inip cikiyorum. Bide ara sira comelme yapiyorum o kadar. Daha etkili bisey bilen varsa
sonsuzmasalim bsebse senin tahmini doğum tarihine fazla bir şey kalmamış zaten🙈 sendede mi doğum kanalına girmedi daha bebek?
bsebse sonsuzmasalim valla girmemis daha iste sonum haftaya suni sanci olarak goruluyor. Senin zamanin var daha :)
sonsuzmasalim Esse suni alıp sezeryana gitmekten bende korkuyorum Allah korusun😬 senin gününde gelmiş bile ya
sonsuzmasalim Elifnisaa 20km mı😳 maşallah. bende batma var vajinal bölgede çok zor yürüyorum ama denerim, teşekkür ederim
sonsuzmasalim bsebse benim tahmini doğum tarihine kadar zamanım var var olmasına da ama doktorum o kadar bekleme bebek kilolu olur sezeryana alırlar seni dedi😬 haftaya kadar müddet verdi o yüzden. geldi geldi yoksa suni sancı vermek istiyorlar
Elifnisaa Maviyesil121212 :))) yok canım zannetmiyorum ama emin değilim 🙄 Ama normal doğum yapanlardan da duyuyorum yürüyüş etkili gerçekten
Esse sonsuzmasalim yarın doktora dicem bekletmesin daha vallahi daraldım bi de hergün arayıp doğurmadın mı diyenler iyice geriyor
bsebse sonsuzmasalim anladim kuzum. Ama genelde ultrasonda fazla cikiyor ya ben doktorun dediginden -500g olarak dusunuyorum. Valla sali yada carsamba benimde sonum suni
Puhukuzusu Elifnisaa Ben bazen günde 6km yürüyorum, adım sayardan bakıyorum, 5-6 km yürümüş oluyorum. Acaba erkenden açılmaya sebep olur mu ki 🤭🤭 (36+2)
YaseAlp Bende nst cekindim. Kasılman cok dedi ama ben hissetmiyorum dedim. Hafta sonu gelir tahminimce dedi. Eve geldik bakalım
Kbrchn Kızlar yürüyüş kanala girmesi için birebir benim üç hafta önce girmişti sonra yürüyüş yapmadım pozisyonunu bozdu çocuğum bir haftadır yürüyordum yine almış kafasını kanala 39 haftalığız bakalım he bir de merdiven inip çıkın