BerenGulce 27+0 hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı bu değerim düşük çıktı doktorum dahiliyeye yönlendirdi. Böyle olan var mı acaba 😟
cLearQueen BerenGulce ben varım… endokrin doktoru iyot eksikligin var dedi takviye verdi 2 haftada duzeldi
BerenGulce cLearQueen Sagolun 🥰 benim olduğum şehirde endokrin yok dahiliye doktoru sorunu çözer insallah