Hanımlar merhaba herkese memlekete geldim tuvalet alaturka beni zorluyor daha 10 gün buradayım evde ki tuvaletim normal de benim alaturka değil 19+5 haftalık oldum acaba çömelmemin bir sıkıntısı olur mu bebeğe bilemedim alaturka tuvalet kullananlar var mı aranız da