Hamileligimin başından beridir takipli oldugum doktorum baska hastaneye gidiyor aslında gittigi hastane yakın ama dogum fiyatı yüksek bi hastane sona yaklaşmışken kendisi ile devam edemicez bilmiyorum ama kendimi cok kötü hissediyorum cok üzüldüm büyük bir boşluğa düştüm sanki yakinimdakilere anlatsam dalga gecerler buyuk ihtimal o yuzden burda içimi dökmek istedim agliyorum su an kendimi hic iyi hissetmiyorum