Moz canım 2 günde bir beta istemedi doktor benden direk haftaya gel gözükür dedi 164dü haftaya gittiğimde kese göründü 2 hafta sonra çağırdı kalp atışı için doktor bana eğer kalp atışı duyulmazsa sıkıntı vardır dedi yalan söylemeyim korktum doktorun öyle demesine gittiğimde hem bebişi gördüm hem kalp atışını duydum ozaman 9 hftalıktı trambositlerim düşük olduğu için üniversiteye sevk etti beni üniversitedeki sıramı bekliyorum yani seninki küçük hemen umutsuzluğa kapılma eğer için rahat değilse doktorunu değiştir