noble1 ilk gebeligim kimyasaldi. Dr 3 yada 6 ay korun demisti. Sonrasinda 6 ayda falan hamile kalmistim. Dogdu buyudu cok sukur. 2 sene once falan tekrar kimyasal oldu. 3-4 ay sonra tekrar hamile kaldim suan. Sen kan degerlerine baktir. Hormonlarina falan. Beslenmenizi duzenleyin saglikli beslenin. Folikasit kullan