Aylin52 Medicine da 6 yıl hemşirelik yaptım gerek doktorları gerek ameliyathanesi gerek hemşireleri herkes çok iyidir kendim de gebeyim oraya gidiyorum en ufak bi sıkıntı da da tercihim Medicine oluyor. Ben Tea hocaya gidiyorum çok memnunum ama hepsi çok iyidir gönül rahatlığıyla hepsini tercih edebilirsin