Bence psikolojik değil bende hamile olduğumu bilmeden iştahım çok açılmıştı, ilk zamanlar turşu ve tuzlu şeyler inanılmaz tüketiyordum. Şu an 7+2 deyim ve maalesef bulantılarım başladı ilk başta ki iştahım yok ama sürekli aç hissediyorum. Herkes psikolojik diyor ama herkesin hamileliği farklı olur hatta her bebekte hamilelik farklı geçer. Psikolojik diyerek bizleri manipüle etmeyin lütfen insan bu gibi durumlarda anlayış bekliyor 🥹