Ecempb Merhaba kızlar; Biberon ve emzikte tercihiniz nedir kararsız kaldım yardımınıza ihtiyaçım var😘
istkizannesi Ecempb ben wee baby nin yeni doğan setini aldım. İlk hediyem diye geçiyo set halinde. Bi bakın sizde çok tatlı🥰 ve iyi yorumlar okudum hep
Htcgkn7301-- Ayy gelsinler hele neler alınır onlara bizimkiler bizden hevesli herşeyi alacaz yapacaz diolar 3.5 sene sonra olunca heves ettiler iyice ☺