Eylül’de 2 yıllık evli olacağız bu süreçte hep denedik bir yıl dolunca rahim flmi çekindim tüpler kapalı çıktı sağ işlem sırasında açıldı sonraki ay iki kez gebelik oldu biri kimyasal biri de 7 haftalık kalp atımı olmadı Nisan’da kürtaj oldum ve genetik test verdik sonuçlar temiz dedi genetik doktoru da kadim dogumcuda biz bu süreçte korunduk ve bu ayla birlikte tekrar denemeye başladık doktor asilama ya da tüp bebek dedi ama tüp bebek ne maddi ne manevi gücümüz var aşılama da tek tüpte şansı iyice düşük ne yapacağım bilmiyorm ağlamak geliyor içimden sürekli çok yoruldum yıprandım polip ameliyatı ne de oldum kendimi yorgun hissediyorum tecrübeli bu yollardan farklı şekilde geçen sizlerden cvp bir yol bekliyorm 🥲