Arkadaşlar selamlar öncelikle
Ben 32+4 haftalık erkek bebeğe hamileyim bugün itibariyle. Aslında hamileliğimin de 2.si ama stres, korku, heyecan aynı🙈
Normalde hafta ilerledikçe hareket azalır biliyorum ama bizim dün gündüzden beridir bıçakla kesilir gibi oldu. İlk bebeğim kızdı, hareketleri hiçbir zaman sert olmadı can acıtmadı vs azaldığında yine endişelendim tabi ki ama aşırı endişelenmedim fark bu kadar uçurum değildi çünkü. Şimdiki bebeğim erkek, hareketleri aşırı sertti dönerken bile canımı acıtırdı resmen parmakları dışardan hissedilirdi o derece sert hareket ederdi ve aşırı hareketli bi bebekti. Dün itibariyle birdenbire yok oldu bu hareketler. Hiç etmiyor değil etmese hemen doktora giderim zaten. Hareket ediyor ama hem sayıca çok az hem his olarak çok az. Elimi koymadan hissetmiyorum bile bazen hareket ettiğini. Seyrek ve hafif hareketler ediyor aklıma saçmasapan fikirler geliyor böyle de acaba güçsüz düşeceği bi durum var içerde diye Allah korusun. Böyle bişey mümkün mü yani mesela Allah korusun kordon dolanmış olsa kan az gidiyor olsa vs bebek hareket eder ama güçsüz mü eder? Yoksa sadece artık büyüdüğü yeri daraldığı için midir? İlk sorum gibi bir şey mümkün mü?