aysess Kızlar, iki gün önce doğum yaptım .dün taburcu olurken sarılığı biraz yüksekti , enfeksiyon da çıkmıştı bize yarın gelin diye taburcu ettiler. Ama bugün gidip test yaptırdığımız da sarılığın ve enfeksiyonun yükseldiğini söyleyip yoğun bakıma aldılar. Çok zor oldu ayrılmak. Daha önce böyle kötü olmamıştım. Toparlanıp süt sagmam lazım ama yapamıyorum. Daha önce benzer durumu yaşayan oldu mu ne kadar kaldı bebekleriniz kuvozde?
Krasivyy aysess sabırlı ol canm bilgim yok ama senin için dua edicem inşallah bebişin sağlığına kavuşur 🙏🙏
Merakliana aysess bizde de sarılık cok aşırı yüksek cıktıgı için bir gece yatış verdiler. Ama enfeksiyon olmadıgı için bende bebekle kaldım odada sdce ışıklı küvöz getirdiler. 24 saat ışıgın altından hiç almadık. Bayagı düşmüştü ztn cok şükür cıktık sonrasında
bebekteyaparimkariyerde aysess kendini topla onun sana ihtiyacı var otur geri geleceği günü düşün bol bol süt yapıcı şeyler ye ve bol bol süt sağıp götür.kendini helak etmenin sana hiçbir getirisi Yok çok iyi olacak hiç bişeyi kalmayacak korkma.hadi bakalım iyi bir anne olma zamanı.
aysess Krasivyy çok sağol canım benim, Allah kimseye yasatmasin, kim bebek istiyorsa sağlıkla versin inşallah kucağına, bir gün ayrı durmak bile zor
aysess prensleriminannesii bizede öyle dendi ama bir hafta o kadar uzun geliyor ki . İnşallah sürmez o kadar
prensleriminannesii aysess benim bebeğimde solunumdan 9 gün yattı çok zor biliyorum ama yanına gelince unutuyorsun herşeyi şuan onun sana ihtiyacı var bol bol sütünü sağıp goturki bian önce toparlasin inşallah canım
aysess prensleriminannesii inşallah canım ya, bugün gidip gördüm dokunamadim ama olsun, uyanıktır ama yüzünü yana dönmüştü kuzum, o yüzden göremedim belki daha iyi oldu gerçekten zor oluyor.
aysess bebekteyaparimkariyerde bugün biraz daha iyiyim canım , süt toplamaya çalışıyorum inşallah yeter kızıma, çok şükür doktor bugün emmesi için izin verdi akşama da emzirmeye gidicem ❤
dileknazliay Hiç üzülmeyin sükredin çaresi var en kötü birkaç güne kollarınızda olacak hemde sağlıklı bir şekilde. Evet zor ayrılmak bırakmak ama iyi olacak ona odaklanın o şansı bulamayan bebeklerde var annesi şimdi üzülmeyin sütünüz onu iyileştirecek maddeler barındırıyor o yüzden sütünüze zeval gelmesin. Bol bol sağın