koza08 Merhabalar dün öğlen ilk aşılamamı yaptırdım. Gece hafif lekelenme oldu. Başına gelen var mı? Biraz canım sıkıldı lekeyi görünce normal mi sizce?
MelodyFairy koza08 normal benim aşılama işleminde kanamam oldu sonra bir kaç gün lekelenme şeklinde devam etti doktorum normal dedi Günüm bugün artık lekelenme de yok