Kızlar çok evhamlı bir anneyim her hafta doktora gitmekten sıkıldım şuan 9+3 haftaliğim.. Trendyoldan fetal doppler aldım kalp sesini de duydum çok şükür iyimi yaptım almakla bilmiyorum zararlımıdır ? Birde atış hızı ekranda 110 falan gösteriyor sabit kalmıyor daha küçük diyemi net ölçemiyor acaba kulanan varmı?