ipison Yok olmadı diyetisyene gitmiştim bana liste verdi o listeye göre yedim beyaz ekmek ve karbonhidrat tüketmiyorum evde sabah öğle akşam şeker ölçümü yaptım ama genelde yüksek sonuç aldım çok kafama takmaya başlamıştım dikkat etmeme rağmen çıkıyor diye doktorum ile görüştüm oda her gün ölçme üç günde bir ölç dedi öyle yapınca düşük görmeye başladım bir de makineden de kaynaklı yüksek çıkabiliyormuş galiba benim aldığım makine de iyi çıkmadı burda da okudum bir kaç kişi yazmıştı hep yüksek ve tutarsız çıkıyor diye