rselinay İyi günler kızlar, 27 haftalık hamileyim. Doktor su fazlalığım olduğunu söyledi. Biraz korktum tabi. Bu durumu yaşayan veya yaşamış olan annelerimiz var mı?
Leyliya rselinay bende 24 haftadayım 22 haftada suları fazla çıktı hamurişi ve tatlıyı kestim meyveler dahil bugünkü muayenede biraz toparlamıştı ama hala fazla tabi. Şeker yüklemesi yaptıracağım
Zeyneppx rselinay benimde suyum fazla canım pazartesi kontrolüm inş normale dönmüştür şekerimde çıkmadı :(
seymaa7 rselinay şekerim olmamasına rağmen 26.haftada benimde fazlaydı sadece birkaç hafta ekmek ve abur cuburu kestim hemen düzeldi
Ebruasya34 Ben yaşıyorum benimde aynı sekeriniz varsa ondan oluyo hamur işinden uzak durun şekerli şeylerden benim hem suyu fazla hem ters suyu fazla olduğu için çocuk içerde yüzüyo dedi doktor
seymaa7 rselinay ciğer geliştiricinin yan etkisi olarak birkaç gün hareketlerini hissetmeyebilirsin endişelenme tabi daha uzun süre hissetmezsen mutlaka tekrar bi baktır
rselinay seymaa7 teşekkür ederim dikkat edeyim bu duruma bi. Yeme içme durumu düzene binince suyunuz düzeldi mi şimdi kaç haftalıksınız
seymaa7 rselinay evet düzene girdi suyunuzun fazlalığına da bağlı.Benim sınırın çok az üstündeydi birkaç hafta içinde düzeldi sonrasında hiç dikkat etmedim🫠Ben doğum yaptım bu arada 4 aylık olmak üzereyiz🥰
rselinay Zeyneppx bende artış gözlemlendi.. bebeğin ciğerleri gelişsin diye iğne vuruldum. Erken doğum olursa diye
gocebeanne rselinay benim 18. Haftamdan itibaren yüksek 24.te sınırı aştı 27.de diyetle normale döndü pazartesi kontrolüm var 32+2 oluyoruz. bana ciğer geliştirici demediler sorayım bakalım. Ama korkmayın inşallah normale döner diyet önerdi mi
Zeyneppx rselinay doktorum bana 7 den fazlası yüksek dedi su için benim 8 küsür çıktı sizin daha fazla o zaman
Zeyneppx rselinay çevremde suyu fazla olup normal haftasında ddoğuran da var kuzum korkma Allahın izniyle sıkıntısız geçirelim inşallah doktorum bana da demedi ciğer geliştirici iğne, kaçıncı haftadasınız şimdi
Zeyneppx gocebeanne maalesef girmedi 24 den beri yüksek benim suyum :( artışta yok azalmada aynı iki hafta sonra tekrar gidicem bakalım şimdi 30 um
rselinay Zeyneppx 27.haftadayım. Diyet yapıyorum ama şeker yüklemem falan hep normal çıkmıştı. Haftaya tatile gidecektim gitmemi uygun bulmadı