Merhabalar bu iki uygulamadan bebek arabası alan veya satan oldu mu hiç ? Dolap uygulamasında temiz bir bebek arabası buldum almak istedim ama komisyonu , hizmet bedeli kargosu derken aşırı pahalı gereksiz çok fazla kesiyor dolap , hanımefendi ile konuştum gardropsta kesinti yok bir hizmet bedeli bu sefer kargo şirketi demiş gardropsun kodlarını sistem kabul etmiyor sadece dolaptan oluyor ,bilginiz var mı bu konuda yardımcı olabilecek var mı acaba?