Kızlar merhaba. Ben 18 haftalık gebeyim. Dün gece karnımın üst tarafına bıçak saplanır gibi agrı oldu geçer gibi olup dört beş dakka arayla geri geldi. Peşine ishal ve kusma tetikledi. Gece üçden sabah sekize kadar çektim. Sabah biraz uyuyabilfim bu seferde mide bulantım aynı şekilde. Sizce sebebi nedir yaşıyan var mı yardımcı olur musunuz?