Kızlar 18 haftalığız alışverişe başladık artık fakat kıyafetten ziyade büyük şeylerden başlamak istedim kıyafet konusu çok karışık çünkü hem de sonbahara doğru daha kışlık şeyler çıkar diye düşünüyorum neyse beşiğimi uyku setini reflü yatağını ana kucağını falan aldım şimdi biberon göğüs pompası kısmına geçiyorum biberon marka boyut ne önerirsiniz kaç tane almak lazım cam mı almak mantıklı göğüs pompası da bir manuel bir elektrikli mi alayım bana bir liste çıkarırsanız 🥲