Merhaba bugün kontrolüm vardı doktor bebeğin biraz minik olabileceğini daha doğrusu bacaklarının minik olduğunu söyledikten sonra yanlış ölçmüsum pardon her şey normal dedi ama benim aklıma takıldı çıkmıyor.aklimdan boyunu sorduğumda 42 cm dedi normal mi böyle bir şey yaşayan var mı ya da