batusmom çok iyi anlıyorum. Tek tavsiyem şuan kafanızı yormayın, araştırma yapmayın, doktorunuzla görüşün sadece. İçiniz rahat olsun. Herşey yolunda diye hatırlatın kendinize.
Ben yürüyüş yapıyordum her gün elimden geldiğince ama aile yanındaydım kafam çok dağılıyordu. Hiç düşünmemek iyi gelmişti.
Protein ağırlıklı beslenmemi istemişti doktorum, her gün yumurta dedi. Opu dan sonra da en önem verdiği şey proteindi. Güçlü olmamız için.