metemom_ Rabiul canım doğumdan önce ve sonra kilona baktın mı fark ne kadardı doğurur doğurmaz ne kadar gidiyor merak ediyorum 😂
Sevo0606 20 haftalığım almadım hatta verdim bulantıdan . alıyorum şuan ama kaldığım kiloya çıkmadım henüz . çok zayıf değildim o yüzden iyi bir durum .
Rabiul Kubra1609 sende benim gibi olacaksın o zaman canım kilo yok karnın top tutmuş gibi son haftalarında o göbek çok rahatsız edecek 🙈
Kubra1609 Rabiul ayy inşallah rahatsız etmez gerçi şimdiden top gibi karnım daha da büyüdükçe zorlancam sanırım 😏
Rabiul Kubra1609 malesef öyle oluyor ben bacak arama yastık koyuyordum daha rahat ediyordum hamile yastığı almamıştım
Kubra1609 Rabiul bende almadım suan yastık falan kullanmıyorum ama bakalım ilerde gerekebilir normal yastıkla idare ederim artık
Rabiul metemom_ her uyandığımda bunu yapacağım diyorum açlıktan kiloma bakmayı bile unutuyorum çaktırma yarın bakıp yazacağım ama
iremd-1798 Fulya52 ilk kızım 35+5 de doğdu 13 kilo almıştım. Şimdi 39+4 teyim 2 buçuk kilo aldım bebişim gelene kadar 3 olur heralde 🥹🥹
Zeyciikk @Fulya52 22+5iz şuanlık 3 kilo aldım😂 56yla başladım 59la devam ediyoruz bakalım kaçla bitecek 😅
Meltemm21 Fulya52 23 haftalık hamileyim 73 kilo ile hamile kaldım boyum 167 ilk zamanlar 69 kiloya düştüm şuan 71 kiloyum +2 ile devam ediyoruz umarım minimum seviyede kilo alırım