Zeros24 Bir adet on lu yeni doğan takımı aldım beşli yeni doğan takımları toplamda sizce kaç tane olmalı
Nazo_avlu Zeros24 ben 10 lu felan almadım zaten battanıye almıstım sapkalı eldıvenlı takımlardan 10 tane felan almayı dusunuyorum ılk kızım çok kusardı hep degıstırırdım uzerını hastane cantamada 3-4 tane alt ust eldıvenlı takım koymustum
e_blue_sky_a Zeros24 2tane yeterli olur. Kaliteli %100 pamuklu pijama takımları alın 3-6 alın. Bebeğin bacakları 40i çıkmadan uzayıveriyor bel kalınlaşıyor inan ki en güzeli alt-ust pijama takımları yaz kış kurtarıcı ve bebek çok rahat ediyor
Zeros24 3 tane 5 li yenidoğan aldım geri kalanını hep 3 ay mı alayım bide kış bebeği olacak. Sanki az geliyor ne yapmalıyım