Benim de kasımda, birkaç tane şey aldım belki fikir olur. 0-3 ay 4-5 tane fermuarlı tulum aldım. 4-5 tane alt üst zıbın takım aldım. Yenidoğan olarak 2-3 tane tulum, 3-4 tane alt üst takım aldım. Hastane çıkışı gibi içerisinde her şey var. Bu kadar 😂😂 liste yapıcam ona göre ayarlıcam. Ama araştırdığım kadarıyla beyaz zıbından ve ağız silme mendilinden çok alın diyorlar