Eymenin_annesi06 Beybyi ben de bununla öğrendim hamile olduğumu aynı bu şekilde çıkmıştı benimkide kan tahlili ver netleşsin
Mervealya1992 Beybyi evet bence var ben normel kaset testle adete 5gun kala öprendım😂 yunurtlamanın 10. Gunuydu senınkıde yumurtlama 8 olan tutmus buyuk ıhtımal
sutlukahve_ Beybyi var tabiki benim de aynen boyle cikmisti koss hemen kan ver markayı bilmiyorum hic kullanmadım ama güvenilir diyorlar ona
Ebruebos Var canım git kan ver netleşsin. Erken yumurtlama gördün galiba. Benimde bat 26 yapmadım henüz.
Ylmz_sema99 Beybyi testın adını bize de söyler misiniz bızde yapsak güvenilir mı doğru çıkıyor mu hanımlar
4147 Beybyi ovülasyon ile mi takip ettiniz yoksa uygulama mı kullandınız ☺️ hayırlı olsun sizinle aynı durumdayım. Takvim uygulaması ile takip ettim bende ama henüz test yapmadım
Booksandcats Ben de aynı testten yapmıştım bundan daha silik çıkmıştı ona rağmen kan sonucum pozitif geldi ❤️
1Ali Mayıs sonlarında bir post açmıştın orda biraz konuşmuştuk hatırladım seniii🌸bu sefer tutmuş bence bekletmeden kan ver 🤍 hayırlısı olsun
Mucizee80 Ylmz_sema99 prodoctormus bnce de en güvenilir testlerden çok düşükken bile doğru sonuç veriyor