Nelya evet benim konum gelmiş🙄🥴 benim sürpriz oldu hamileliğim bi de ilk aylar zor geçiyo bende ister istemez insan düzenim bozuldu diye düşünüyo. Gündelik işleri yapamaz olmak ve zaman zaman başkalarına muhtaç hissetmek ruhumu yaralıyodu. Ama artık alıştım işlerimi halledebiliyorum ne olurda olsun, bi de üç yaşında kızım var tabi. İşin bu yanının dışında hormonal bi durum da var tabi. Durduk yere dünya başıma yıkılmışçasına takılıyorum, hiçbi şey tatmin etmiyor, sürekli yatma isteği (yeni yeni azaldı) kronik mutsuzluk resmen. Çıkış yolunu tam olarak bilmiyorum ama zamanla azalıyor gibi.