Ada44 Kızlar selam bebeğim normalde çok hareketlidir ama sıcaklardan bunaldım sürekli kıyafetim ve saçlarım ıslak bitkinim acaba ben bunaldım o da mı bunaldı yoksa risk var mı bu dönem de yok denecek kadar az hissediyorum normalde dışardan hissedilirdi ama mınık mınık el kol oynatısını çok nadir hissediyorum sizde de oluyor mu
Munevver_kaplan_33 Ada44 kendinizi yoracak birşeyler yaptıysanız eğer bebekler de yorulduklari için uyuyor dinleniyor olabilir sol tarafınıza uzanın ve dinlenin hareketlerini takip edin bazı bebeklerde var çok hareketli olmaz benim ilk gebeligimde oğlum fazla hareketli değildi çünkü ben çok hareket ederdim hiç durmazdim şimdi 2. Gebeligim kolumu kaldiricak halim yok ben hareket etmediğim için küçük hanım içerde durmuyor oğlundan daha çok hissediyorum kızımı Massallah abisinden yaramaz olacak gibi
huysuz__ Ada44 32+5 im ben de, dediğiniz şeyi geçen hafta yaşadım çok sakin geçti, bu hafta pata küte dalıyo bedenime. Arada duruldukları oluyo korkma, 3-4 saat ufak da olsa hiç hareket hissetmezsen acilden bi görünün ama
Munevver_kaplan_33 Fundabg bebekligi çok uysal akıllı bir bebekti nasıl emeklemeye başladı o zaman bu zamandır durmaz oldu Eylül 5 de 3 yaşı dolacak kardeşi de Allah’ın izniyle Eylül sonu dogucak bilmiyorum dua ediyorum inşallah kızım akıllı sakin bir bebek olur da ikisiyle uğraşmak zorunda kalmam oğlum çok hırçın sinirli bir çocuk herşeye bağırıyor bize gelip vuruyor oyuncaklarıyla hırçın oynuyor kardeşiyle nasıl olur bilmiyorum inşaallah kardeşine karşı uyumlu bir abi olur yoksa çok zorlanacagiz gibi
Ada44 Bu postu paylaştıktan sonra bi hareket başladı durmuyor maşallah sanırım ki çok yoruldum ıkı gündür bugün uzattım ayaklarımı . İlk çocuğum da bende pek hıssetmezdım hareketlerıni ve kızım çok akıllıdır ama bu gebelıgımde bu bebiş hiç durmuyor aslan burcu da olacak gözüm korkmadı değil 😂