pinarozk Kızlar rapor almadan 32+0 da çalışsam geçersiz mi sayılıyor 5te çıkıyorum işten iş çıkışı gidip alacağım aynı gün ama rapor almadan çalışmış olucam bir kaybım olur mu siz nasıl yaptınız
huysuz__ pinarozk memursanız çalışabilir veya çalışamaz olarak rapor istiyorlar, özellerde durum ne bilmiyorum.
Melisaaltnblk pinarozk doktor beni özellikle 32 de gel sigortaya bildirelim dedi bence ihmal etme hak kaybın olmasın bende hala çalışıyorum ama 32 de bana çalışabilir raporu verdi
Birkucukprens1 pinarozk hiçbir şey olmuyor zaten siz raporu aynı gün almış olacaksınız sisteme düşüyor
pinarozk Melisaaltnblk bende 32+0da alacagım ama is cıkısı gidip alıcam bir problem olmaz herhalde aynı gün aldıgım icin dimi
kubranurleo 32+0 da raporu aldım. 32+1 de iş yerine teslim ettim. O hafta içinde olunca sorun olmuyor diye duydum. Özel şirket benimki.
Lavin___ Öğretmenlikte nasıl oluyor bilen var mı? 33. Haftamda okul başlayacak çalışabilir raporunu o zaman mı daha önce mi almalıyım acaba
Lavin___ Kubrahmz hocam 32. haftada doktorunuz çalışabilir raporu verirse okula veriyorsunuz ve o şekilde çalışmaya devam ediyorsunuz çalışmak istemiyorsanız çalışamaz raporu alıp okula veriyorsunuz doğum izni başlamış oluyor
Kubrahmz Lavin___ hocam ben 32. Haftayı kaçırdım şu an 33+0 ım. Çalışamaz raporunu şimdi alabilir miyim acaba
Lavin___ Kubrahmz bildiğim kadarıyla 32-37 arasında istediğiniz zaman alabilirsiniz. 37. Haftada zaten zorunlu olarak işten çıkarılıyoruz
Motheranddaughter Lavin___ benim 37. Hafta okul açıldığı 2.haftaya denk geliyor (9eylül) 32 hafta çalışabilir raporu almak mantıklı mı değil mi bilemedim
Akbr Motheranddaughter bende öğretmenim.şuan 33+5 haftadayim .32. haftada çalışabilir rapori aldım.ama bazı müdürler kabul etmiyormus .ben sordum müdüre olur dedi .alıp verdim
Lavin___ Motheranddaughter seminer haftasında çalışmak istiyorsanız çalışabilir raporu almanız lazım yine de. Çalışmayacaksanız da çalışamaz raporu alıp idareye vermek gerekiyor
Akbr Lavin___ yaz tatilinde alındığı için .5 haftayı aktaramiyorlarmıs.ama bnm müdür kabul etti .bı sıkıntı çıkmaz inşallah