Busraxo 30 haftalik hamileyim, bazen bebek kendini sanki sıkıyor gibi oluyor bi taraftan cikiyor cok sert oluyor karnim kimseye olan varmi ve neden oluyor acaba ?
Munevver_kaplan_33 Busraxo gayet normal ya totosunu yada kafasını dayiyorlar bütün vücuduyla ittirdikleri için karın bir köşesi şişer biraz daha büyüsün karnınız bir saha bir sola şişicek canınız yandığı halde o görüntü hoşunuza gidicek
artikbiranneyim Busraxo canım o bebek hareketi değil sancı oluyor. Sadece düzenli mi değil mi diye kontrol etmen gerekiyor. 10 dk da bir aynı şekilde oluyorsa doktora gitmelisin
Busraxo Munevver_kaplan_33 insan bazen dusunuyor iyimi acaba neden boyle sıkıyor kendini bende cok oluyo
Munevver_kaplan_33 Busraxo yok yok korkma artık büyüdü yeri azaliyor diye öyle korkma sonuçta biliyorsun ki içinde hareket ediyor hamdolsun canı yerinde