minikkalpmeselesi Eşimin kedinin tetiklediği alerjik astımı var, bekarken kedim vardı evlendik astımına rağmen kedimi bırakmadım ve beraber yaşamaya devam ettik, zirtec kullanıyor çok zorlandığında 4. Yıllarını bitiriyorlar artık hemen hemen hiç zirtec kullanmıyor üstelik alerjisini de tetiklemiyor. Alerji dediğiniz şey değişebilen bir şey. Madem çok seviyorsunuz, direnmeyi deneyin. Zirtec kullanabilirsiniz hiç bir zararı yok. Biz alerjik astımı olmasına rağmen kedimizden vazgeçmedik, size de vazgeçmemenizi tavsiye ederim. En nihayetinde o canlıya acı verir bu süreç, yazık. Evi bildiği insanlardan ayırmayın onu günah.