Ozbi Az önce benim postumda konuşmuştuk ama burda görünce yazmak istedim tekrardan. Aynı sorunu yaşıyormuşuz. Benim de sebebsiz infertiliteydi. 4 yıldan fazla oldu yaptığım ovülasyon testlerinin haddi hesabı yok. 3 aşılama yaptırdım yine olmadı. Tüp bebekle ilk denemede oldu çok şükür 🥰 Ağustos Eylül gibi yaptıracaksan sana tavsiyem bu son 1-2 ayı sakin sakin geçirmen. Ovülasyon sana stres yaptıracaktır. Tamamen tüp bebeğe odaklanmış şekilde kafan rahat beklersen bir mucize belki tüp bebeğe gerek kalmadan olur. Çok kişinin tam tüp bebek yaptıracakken doğal oldu.
Ben tüp bebek sürecinde tamamen kafamdan attım olmadı demekki benimki stres kaynaklı değildi ama kafam boş iyi zaman geçirdim en azından. Tüp bebeğe hazırladım kendimi. Seninki stres kaynaklı olabilir rahat kafayla olabilir.
Çok uzattım galiba ama canım kısacası zaten stresli bir tedaviye girecekken öncesinde de sana stres yaptıracak ovülasyon testine hiç bulaşma derim 🌸