Gebeliğimin başından beri şehir değiştirdiğim için devamlı bi doktora gidemedim en son cumartesi günü özelde bi doktor vardı ona gittim 2700 gram olduğunu hiçbir sprun olmadığını gayet sağlıklı bir bwbek olduğunu söyledi 34 haftalık hamileyim sadece nst de sancım çıkmıştı o yüzden hangi şehirde doğum yapıcaksan oraya git orda doktora görün dedi bende geldim bugün devlet hastanesine gittim 2800 ilk ölçüm sonraki ölçüm 2500 dedi ben 2500 ü kabul ediyorum dedi bende durumu izah ettim benim cihazım böyle gösteriyo dedi ayrıca bacak boyuda kısa bir hafta geriden geliyo dedi sürekli beni azarladı. Nstye gönderdi bir tane sancı çıkmış o da ilk gebeliğin dedi gönderdi beni. Bu durumu yaşayan varmı? Şimdi ben hangisine inanmalıyım