Hilalsny Hamile olduğumu ilk öğrendiğimde yani 4+2 de kan testi verdim 1664 çıktı değerim bi daha da bakılmadı. Ultrasonla takip edicez dediler. Normal mi? Artışı kontrol etmeleri gerekmiyor muydu ?
Ebbruc Hilalsny değer yüksek çıktığı için gerek duymamışlardır , zaten 3-4 güne kese var mı yok mu belli olur bu değerle