Kızlar ben adetimden önce düzenli değerlendirmiştim ve adetim gecikmişti. Ümitlenip gebelik testi yapmıştım ve testim silikti. Burada bilen arkadaşlarım bilir 😊😊 Ama testim silik çıktıktan 2 gün sonra adet oldum. O yüzden kimyasal diye düşündüm. Adetim yoğun ve 6 gün sürdü. Adetim bittiğinden beri ovülasyon testine başladım ama testim adetim bittiğinden itibaren böyle çıkıyor. Daha hiç silikleşmedi. 3 gündür yumurtlama gibi. Biraz bana normal gelmedi acaba ben hamileyken mi adet gördüm? Ve şuan hamile olma ihtimalim var mııı? Böyle bir şey yaşayan varsa yazabilir mi lütfen 🙏🏻 hamile olduğum halde adet görmem mümkün mü? 