Nissyoo Kızlar 8 hftalıgım tsh 3360 cıktı doktorum dahiliyeye gitmen gerek dedi ne yapılıyor bu yükseklik ile ilgili bileniniz varmı
Fundaaaaa Nissyoo kan tahlili yapıp İlaç veriyor canım sabah aç karnına minicik bir ilaç kullanıyorsun. Mutlaka git ihmal etme bebek için çok önemli.
Dilekdamla Nissyoo ilaç başlanıyor ve aydan aya kontrole gidip kan veriyorsun. Ben ilaç kullanmama rağmen hâlâ yükseliste. Beni de endokrine yönlendirdi dahiliye doktoru.
Dunyam28 Nissyoo 3360 olduğuna emin misiniz ? 3,36 olabilir mi , aşırı yüksek bir rakam çünkü acilen doktora gitmeniz gerekli
Nissyoo Dilekdamla çok geçmiş olsun inşallah normal seyrine ulaşır teşekkür ederim ben de bi gidip gösterecegim
Nissyoo Dunyam28 3.360 çıkmış pardon nokta yazmayı unutmuşum yinede yüksek mi peki bu değer doktor dahilyie görsün dedi cnku
Dunyam28 Nissyoo evet hamilelik için yüksek, hiç risk almayın düşük dozda ilaç başlarlar. Benim de 5 buçuk çıktı ilaç kullanıyorum. İlk gebeligimde de kullandım. Bebeğin zihinsel gelişimi için oldukça önemli.